Bella - nått så stort

kollat igenom bilder, filmer å ALLT , med / på Salka..
Hon va nått så stort i mitt hela hjärta.. att tänka efter vart vi har vart å vart vi var på väg.. kan inte förstå... det stora hade precis börjat.. de ROLIGA hade börjat! vi var på väg uppåt till toppen! kan fortfarande inte förstå vad som hände.. vakna upp gråtandes, å åka direkt te stallet å lämna de finaste som hade hänt på hela mitt liv som vart.. fattar inte.. vi hade såå himla kul.. vi hade precis hittat varandra där vi skulle fortsätta tills de va i slutet på vår tid med min ålder.. fattar inte.. ingenting.. bättre tider har jag inte haft på mitt liv.. aldrig!  
 
Ville bara skriva av mig.. 
men du kommer alltis finnas i mina tankar! 
2012-08-26 @ 13:19:16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!