Bella - AWK träning

idag tränade jag för Anna, första träningen med nya gobie! gick lite hit å dit i början, men sen blev de bara bättre å bättre! jag har haft gobie lite mindre än 1 månad, å vi har inte hittat varandra. 

Nästa träning blir de Steffi som följer me mig skulle jag tro.. hon kommer ju tycka de kommer va jätte kul :D måste bara träna konditionen å sånt så ska allt funka :D




träningen gick super! orkar inte fixa filmerna denna gången, menmen :) 

i slutet på träningen så bytte jag å moa ponny, så jag fick rasken å hon gobie.. snacka vilket tid jag har missat på b-ponny, älskar rasken :D 




2012-09-06 @ 22:44:51


Kommentarer
Moa <3333

RASKEN ÄR BÄST :D Och gobi är också BÄST :D <3

2012-09-07 @ 14:40:20 | http://amares.blogg.se
Carolina - Beridare på stall Assla

Kul att det gick bra, hade gärna velat se film :))

2012-09-07 @ 14:54:22 | http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!