resultat från FRK

tävlade i lördags på FRK. mysigt ställe kan jag ju säga direkt!

jag å Natalie tävlade varsin klass, Natalie tävlade LC å jag LC+5.

Natalies Klass: 
Gobie var inte riktigt vaken på framhoppningen, men hon hoppa som en gud! 
Inne på banan så va hon jätte glad å flög över hindren! :) 
Felfri! 

Min klass:

hoppa som, jag inte vet vad inne på framhoppningen! fast jag gillade inte framhoppningen där, va för mycket där inne, var hästar överallt vart men än va.. 
Inne på banan så körde vi bara! hon svänger bra, flyger bra över hindren, hoppa stort över, å hennes fart är bra! 
jag var skit glad, felfri, 2:A fast tyvärr utanför placering pga att de va för få tävlande i den klassen.. :(

Men jag var glad hela dagen, å verkligen nöjd pga de va första tävlingen henne! 

de visade sig att vi har en ponny som kan hoppa som gud å inte bara en dressyrponny.. 
plus att hon inte har problem med höjder pga att hon hoppar kanske 30 cm högre på vissa! 

 
2012-09-11 @ 13:20:37


Kommentarer
Anonym

En fråga bara... Varför rider din syster Gobie när hon har en egen häst? ;0

2012-09-11 @ 15:34:56
natalie

Anonym du är välkommen att fråga mig istället när där det gäller mig och gobie :)

2012-09-11 @ 20:37:43 | http://linneaochnatalie.blogg.se
Carolina - Beridare på stall Assla

Grattis till andraplatsen :D

Svar: tackar så jätte mycke! :D
jumpinghorses.blogg.se

2012-09-12 @ 11:48:13 | http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!