svar

jag brukar aldrig svara så här men så alla vet..



 
för de första med denna kommentarer är att den är anonym.. att folk inte vågar visa vem som står för sin kommentar suger. så fegt! 

svar på frågan: 
MIn syster rider gobie pga att jag inte vill tävla dressyr för jag har inte nått intresse alls för de bara träning!  ägaren till Gobie vill att vi ska tävla dressyr om vi vill tävla hoppning. så jag å natalie har gjort upp att jag kör hoppning mest å natalie lite hoppning å alla dressyr.
tror ni inte att natalie rider sina egna häst eller? :o då är ni helt totalt efterblivna! natalie måste ju träna nån gång innan hon ska tävla? eller inte kanske inte fattar de?.. tänk efter lite folk! 
 
nästa kommentar som är anonym skiter jag i.. kan svara på sånna här frågor.. men anonymt tål jag inte seriöst!
2012-09-11 @ 17:29:17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!